:: Sengal ::

Opismet : Weih, aku nak balik awal la. Camner nak cakap aaa?

Aku : Ko cakap je la ko ada hal … mak ko soh amik adik ko kat sekolah ke

Opismet : Takpe², aku soh apak aku SMS aku kengkonon soh balik urgent

Aku : Eh … ko nak tunjuk kat Mok SMS tu ke? Chis … lame la!

Opismet : Mesti la, rancangan jahat kena rancang bebetul. Abih tu aku nak cakap apa?

Aku : Kalo susah sangat ko cakap je getah spender ko putus ngok

*** Dua ekor munyet tengah merah muka menahan gelak sebab Mok² ada dalam opis ***

Opismet : Ko nih buduh ah buat ayat camtu

Aku : Habis tu, susah benau cari alasan

*** Dua ekor munyet takleh tahan laie lalu lari keluar dari opis dan ketawa terbahak² ***

Opismet : Ko jangan masuk selagi aku tak usung beg aku kuar dari bilik nih

Aku : Peduli hapa aku

*** Seko munyet keluar mengusung beg … masih bergelak ketawa dalam diam ***

Apa la malang aku keje ngan munyet seko tu. Nasib … nasib …

Me not munyet,

Nota Kaki Tempang : Perbualan adalah menggunakan gTalk sebab YM dah kena block

Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::