:: Cobaan ::

Tepon N70 aku dah kong … kejap² memory full. Dah buang segala mak nenek gambar lah, SMS lah still kata memory full – Delete some data – Cannot perform … Hadoi lah. Tekanan perasaan betul aku dibuatnya

Oleh sebab nak buat apa pun takleh dah tepon tu … hatta dolmat nak bukak inbox pun takleh, aku kecek la ngan laki aku, soh belikan tepon baru … tapi aku nih kan isteri yang baik, tak pandai meminta² huhuhu … aku mintak belikan tepon nih jer

IMG_0107 IMG_0106

Murah sajork … RM78

Siap colour screen, the paling basic function – buleh text, buleh call itu yang paling mustahak. Another factor yang paling penting ialah PALING MURAH!!! Termurah di pasaran … tak caya gie cari sokabo

Takleh ler aku nak m-blog laie. Apak aku dok send MMS gambo kat China pun buat aku sakit hati jer takleh nak bukak

Aku adalah sangat berjimat-cermat. Buktinya … sarung tepon nih pun aku kebas ntah sapa punya kat umah mak aku tu … hahaha. Orang dah takmo, aku pakai je lah. One man’s trash is another man’s treasure. Betul ke perumpamaan aku nih? Ye lah, pada orang lain itu mungkin dah takleh pakai, tapi pada aku itu adalah penjimatan berganda. Selamat duit aku … kalo tak, harus ler kena korek ntah berapa hengget laie semata nak sarung-nangka-kan tepon murah ku ini

Bagus kan penjimatan nie? Hehehe … aku adalah sudah bosan mau pakai tepon canggih-manggih. Simpan duit ooo … taun depan mau jalan² obersi seisi keluarga

Tangkai Jering Pun Bukan,

p/s : setelah diselidik, sarung-nangka-tepon tu rupanya akak aku punya. Weih long, aku amik tau! Macih yer … hehehe. kalo ada barang nak sedekah laie … sila la leburkan kat sini … hehehe

Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::