10 July 2009

:: Fuhh Lega ::

Nampaknya perpindahan rumah ahhpening.blogspot.com adalah mudah. Selalunya, huru-hara hidup aku kalo tukar template. Kali nih, everything went smooth. Alhamdulillah ...

Skarang ada pertambahan ruang iklan PERCUMA dalam blog nih. Ini khas untuk para peniaga yang baru nak bertapak dalam dunia perniagaan nih. Ini projek sukarela sukahati, suka aku la ko peduli hapa aku nak tolong kengkawan. Esok lusa mungkin turn aku lak mintak tolong ngan orang lain kan?

Ok lah ... sesapa yang nak bertanya buleh tinggalkan komen. Kalo segan, buleh ler anto email ikut cara kat sebelah tu yer. Orang tak serius, aku tak layan

Sangat berkobar skarang nih. Korang rasa berkobar jugak tak? Hahaha ...

Lapang dada,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...