07 July 2011

:: Tak Padan ::

P5133154

Bulan 6 aritu umurnya baru la masuk 2 taun setengah. Tapi … ikut saiz badan dan jugak kecerdasan otak dan perangai … melangkaui umurnya

Sudah tidak minum susu botol, sudah tidak memakai lampin pakai buang, sudah lengkap A hingga Z, sudah cukup 1 hingga 10, kenal bentuk dan warna, vocab yang warna-warni dan cemerlang, pandai juga mengaji Muqaddam … sejuk perut mengandung dan melahirkan anak ini

Bukan nak menunjuk, tapi lebih kepada rasa bangga kerana semuanya dicapai tanpa pergi ke sekolah. Walaupun rasa ntah pepe jer cara kitaorang nih besarkan anak, tapi bila Malliq Rayyan ini pintarnya macam orang yang dihantar ke nursery, kembang jugak lah kan

Terima kasih Incek Hubby yang rajin melayan kami. Ye lah … aku nih sabarnya kurang. Jadi bila Mak sudah ada hint² mau jadi Hulk Hogan … ayah la amik alih. Hahaha … nasib baik dapat suami yang sabar. Tapi kalo time dia naik hangin pulak … ngan Mak pun lari. Kekeke

Semoga Malliq Rayyan menjadi insan berguna suatu hari nanti. Kalo jadi Doktor, makbul la permintaan Mak Tok. Hehehe … mak aku nak sangat anaknya jadi doktor, tapi sorang pun takde yang jadi doktor. Cucu pulak dia suruh jadi doktor. Buleh kot … Insya Allah. Akan dibimbing hingga ke arah itu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...