:: Pukau ::

Babysitter aku cuti seminggu. Operate tangan. Huhuhu macam nak jadi Robocop jer kan ? Makcik nih dah banyak menda dia operate. Lutut lah, rahim lah … entah apa je laie. Macam Bionic Woman sudah

Jadinya … aku kena la cuti ! Sapa nak jaga anak aku weih. Mak aku dah busy jaga anak buah aku yang toddler tu. Ngan 2 laie anak buah yang dah sekolah tu. Kang pengsan plak Mak aku. Takpe lah … cuti aku berlambak

Sudahnya bila dok berdua kat umah ngan Malliq … mula la bergaduh ! Hahaha … dia memang takleh dok aman ngan aku. Asik mau cari pasal je. Mana tak … aku nih dok umah banyak menda nak buat. Nak ngemas, nak masak, nak buat sample kuih raya, nak buat macaroons laie. Yang dia plak … kalo aku ada kat umah soh ngadap jer muka dia. Camner tu ? Anak sorang lah katakan … manja overdose

Sudahnya pasangkan TV … pehtu menyesal mak !

Sudah kena pukau sampai orang lain nak tengok tv pun takleh. Kalo tekan info pun melalak tak kasi tukar channel. Padahal aku tekan info jer kot. Mau kena belasah jer

Skarang mak yang emosi ok … nak tengok Masterchef pun berebut. Pening aku tengok babytv tu … asik ulang² jer menda nyer. Tambah tolak cam telletubbies tu la. Tapi yang itu laie horror ok … sebab alien buruk

Rasa cam nak pasang Astro PVR je … senang sket nak tengok shows yang ketinggalan akibat babytv nie

Rupanya ada orang lain jugak yang bermasalah cam aku - My Cute Lil' Diary

Sian jadi mak² nih … huhuhu

 

 

 

Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::