18 December 2008

Tidak Sepatutnya Berbulu

Badan Berbulu, Ketiak Berbulu, Lobang Hidung Berbulu, Tahi Lalat Berbulu, Lobang Telinga Berbulu ... semua korang penah tengok kan? Setidak²nya korang sendiri ada menda² yang aku cakap nih kan?

Aku leh betting la ngan korang 10 juta duit monopoly yang korang tak pernah tengok CPU berbulu ... Apa? CPU berbulu? Iyer ... berbulu. Bulu real tau. Tumbuh sendiri ... bukan korang tampal bulu idong korang kat CPU tu. Kalo korang penah tengok ... sila snap gambar dan email kat aku di sini ☛ jaquedira@gmail.com

Mana ada CPU berbulu? Ewah ... nak lawan cakap aku lak ek. Tak caya sila tengok gambo kat bawah nih ... sapa kata aku bohong? Ini CPU yang telah dibuka bajunya

Evidence pertama

Evidence kedua

Tak nampak? Mari kita close-up

Nampak tak bulu² yang tumbuh itu?

Aku tak tipu korang tau

Bulu bulu bulu ... memenuhi ruang yang ada

Bulu yang lama tak trim

Sila jangan biarkan CPU korang sehingga berbulu seperti yang telah terjadi kat CPU aku yang dah macam serigala jadian. Sudahlah masa peknen pusat aku berbulu sebab perubahan hormon ... CPU pun buleh mengalami perubahan hormon jugak kalo selalu terabai

Sila amik iktibar yer ...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...