08 November 2011

:: Incek Seluar Kotak ::

Selalunya orang kata seluar katok … tau tak seluar katok tu apa ? Suar katok tu suar bermuda hat 3/4 sampai lutut tu la. Kalo suar kotak, amenda la pulak ? Hish … suar kotak tu, suar kotak la. Tak tau ? Sat aaa, aku bagi hangpa suma paham. Kalo cakap ja susah naa nak paham. Ni kasi gambo rajah

Gambo cilok dari sini

Bukan kaler putih tu … yang kaler cekelat. Kan ke kotak jer rupanya. Tapi apa kena mengenanya dengan post ini ?

PB083590

Ini kastemer order. Tapi kepala jer, suar takde. Hehehe … bukan aku yang buat muka Spongebob nih tapi laki aku Incek Jaque yang buat. Dia dok gigih ngadap dari kol 11PM sampai ke 5AM. Nampak jer poyo nak buat seksa ooo. Aku buat cupcakes nyer je. Macih Incek Jaque. Nasib baik laki den cikgu seni. Kekeke

Lepas nih apa plak projek yer ?

2 comments:

  1. aku suka yg mata juleng lidah terjelir tu hahahha!!
    tabik spring la kat Incek Jaque!

    ReplyDelete
  2. :: kakngah ::
    hehehe ... macih kakngah. kot kalo teringin leh la oder yer. kekeke

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...