28 February 2010

:: Jawapan Teka-Teki Puaka ::

Ini soalannyer …

#1 : Apa persamaan Micheal Jackson ngan Micheal Jordan?

#2 : Banyak² ikan, ikan apa yang sambut Thaipusam?

#3 : Norman, Yusry dan Edry naik motor ... kena tahan polis. Kenapa?

#4 : Ada penjual roti ni, setiap hari akan pusing satu taman sebanyak 5 kali. Satu hari dia pusing taman nih sebanyak 6 kali. Lepas tu kena tahan ngan polis. Kenapa?

#5 : Apa nama Sudirman masa dia kecik²?

#6 : Ada lapan ekor cicak sedang tengok lipas breakdance atas wayar telefon. Lipas tak jatuh tapi semua cicak jatuh. Kenapa?

#7 : Banyak² haiwan, haiwan apa paling glamer?

Ini pulak jawapannyer …

*1 : Dedua Micheal tak kenal korang
*2 : Ikan paus sambut Thaipusam sebab “Whale Whale”
*3 : Norman, Yusry & Edry kan 3 orang … mana bleh naik moto 3 orang
*4 : Sebab polis nak beli roti
*5 : SudirBOY
*6 : Sebab cicak tepuk tangan tengok lipas  buat stunt
*7 : Ikan gelama @ Babi sebab buat apa pun mesti akan tersebut BABI

Hehehe … Thanks KakNgah kerana sudi menjawab

Saya bukan puaka,
mysigna

2 comments:

  1. sbgai penjwp tunggal xde rhadiah tukaku ke??
    larikks!!!

    ReplyDelete
  2. :: KakNgah ::
    hehehe ... yang betul baper kerat jer ... nak bagi hadiah camner tu?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...