Terkenang-kenang



Laptop aku tengah buat hal...rasa cam nak baling dalam longkang jer. Tapi sabar je lah sebab tengah tunggu MacBookPro datang baru leh aku campak menatang Acer nih. So, bila tengah update ler ntah pepe jer Windows nih, aku check ler satu2 folder dalam nih. Terjumpa la pulak gambar2 nih. Ini gambar masa aku nak nikah. Inai aku pakai nih, si Cheetot yang jadi designer terjun. Hehehe...sian dia. Anyway, as a dentist, Cheetot sangat berbakat lukis henna nih sebab she had such steady hand to draw! Takyah pakai pun sample design. Dia main hentam jer. The result...sangat cantik! Pada aku dah lebih dari cantik sebab dilukis oleh one of my dearest friend yang dah kawan ngan aku since 1986 laie...Thanks Cheetot!

Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::