:: TerNOW ! ::

Lama menyepi ek? Ada projek sket lah. Memula projek DEMAM ! Sedey betol ... demam yang agak teruk gak lah sampai hilang suara suma. Hampir 2 minggu jugak la suara cam jelmaan Ella. Pergh ... sengsara jugak la hidup masa tu. Anyways ... sekarang sudah pulih walaupun tak berapa nak mencapai tahap 100% ... Still, aku bersyukur masih dipanjangkan nyawa oleh Allah

Keduanya ... bizi membuat persiapan sepupu aku kat Batu Pahat nak kawen. Biasalah ... buat cuppies dan lenlain menda. Malang sekali, gambo pengantin ngan gambo cuppies dah SELAMAT kena delete ngan si Malliq ! Hangin satu badan. Tu pasal tak berupdate ... gambo takde maleh tol nak citer

Ketiganya ... skarang aku jual gajet. Aku ada jual iPad 1st Gen, iPhone 4 dan Samsung Galaxy Tab. Sebeno nyer ini tolong member. Aku tolong jual ler kat dalam blog aku neh. So, kalo korang teruja ... sila terjah page COOL STUFF kat atas tu. iPad 2 dan lenlain tepon akan diupdate dari semasa ke semasa

Sementara itu ...

Kalo nak best price ... sila email hunilra@gmail.com yer !

Kalo korang nak tanya price untuk henpon selain dari yang aku letak nih, korang leh tinggalkan komen. Kalo ada model yang korang request tu, aku akan upload or email korang personally

Okay ... selamat terjah !





Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::