:: Selamat Selamat Hari Hari Lahir Lahir Mak Mak ::

Kenapa dua kali aku type nih ?
Sebab yang sambutnya pun 2 orang !

Mak aku ~ 59 taun
Mak mertua aku ~ 63 taun

_1030603

Ekceli aku beli kek nih sehari awal dari tarikh beday mak aku. Sebab masa beday mak, aku takde. Saja je la wish awal then bagi kek seketui. Kek beli jer … tak plan pun acara ni

Tapi biasa lah … nama pun Mak yang dah jadi NENEK … takde dia heran ler aku bagi kek. Dia soh kekanak Ribena jer potong bagi pihak

_1030606

Ni wakil tukang potong kek. Malliq dengan senyum trapik lite nyer. Sampai tertutup² mata. Senyum dengan penuh perasaan

Kek kecik molek … sekali hadap terus licin bebudak nih keje kan. Bagus la dari tak habis orang makan. Mak mertua ku yang nun jauh di sana, tunggu la kitaorang balik nanti yer

Selamat Hari Lahir Mak dan Mak Mertua … Semoga diberikan Allah kesihatan dan kebahagiaan berpanjangan di dalam rahmatNya !

# Gambar dari kamera orang lain

 

Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::