:: Gaya Je Lebih ::

P3152900P3152902P3152903P3152906P3152908P3152909P3152911P3152912

 

 

 

 

 

Gaya dah ada … bukan main laie. Masuk jer dalam kolam terus melalak. Apa daa …

“Sejuk … Mak ! Sejuk !”

Mana ada orang berenang dalam kolam air panas Malliq Rayyan oii

Terus gagal rancangan nak masukkan dia kelas berenang. Kalo kat umah tu melalak² nak main dalam pool. Dah bagi masuk pool betul meraung plak nak kuar. Hadoi aii

Takpelah … tak biasa laie. Oleh sebab Malliq takmo berenang, kitaorang naik kan dia atas pelampung jer. itu pun lorat tak bagi aku tolak. Nak dok diam jer. Hahaha

Last² … aku jer lah yang swimming. Tapi nya … nama pun dah baper puluh taun pencen. Kejang semua urat aku … kakaka. Dan skarang aku demam ! Ngok jer kan ?

Lelama tengok muka Malliq nih macam muka aku la pulak … hahaha Mak versi Boy Kecik

Creepy !

Comments

  1. Nape ea blog kamu ni x laku.
    Opah nengok , kamu bknnye malas wat n3 , tp xde brape makhluk homosapien yg mau mengomen.
    Aishh.. heran weh opah.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::