23 January 2009

Malliq & Achilles' Heel Nya

Ingat tak post ini?
Pasal Malliq dan kelemahan nya?

Hehehe

Malliq kalo tido nak berkepit jer
Mana leh tahan ... nanti susah orang nak jaga

Sebagai Mak Ayah yang kreatif
Kitaorang dah dapat carikan pengganti
Supaya tak menyusahkan orang yang jaga dia nanti

Ini dia!

Nama nyer Octavius
Bila letak camnie
Malliq rasa macam ada orang peluk dia

Nasib baik la belum pandai laie
Kalo tak mesti Mak Ayah dah kena dakwa

Ini buleh kira menipu kanak² ke?

3 comments:

  1. creative gak la ko & jaque ni, ko kena simpan gmbar ni, dah besar kena tunjuk kat dia hehe kesian la si malliq

    ReplyDelete
  2. u ni kelakar la... hahahaha.. letak la bantal kat atas badan.. huhu

    ReplyDelete
  3. alllaa so cute ur baby laa munz..jeles ako...

    hugs n kissess to malliq yer

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...