17 January 2009

Baru Tau

Aritu ... Isnin lepas
Aku dengan penuh semangat tengok citer ni
Selalunya tak tengok ngan tekun
Baru aku tau Sergeant Hassan itu orang Jasin
Dan cerita perang² itu berlaku di Melaka
Siapa buat salah ngan askar Jepun
Mereka akan dihantar ke bandar untuk dipenggal
Masa aku sekolah, top betul
Citer sekolah aku tu tempat jepun potong kepala
Siap ngan keramat kat belakang sekolah
Kitaorang tak takut pun
Lebih pada teruja nak explore
Kengkonon leh jumpa hantu lah kot

Last² memang jumpa hantu

Hantu cikgu disiplin
Yang sedang naik hantu
Dan merotan anak murid yang penuh rasa sifat ingin tahu

Best kan masa zaman sekolah?

1 comment:

  1. oh aku pun tatau meh. info menarik. macam 6th sense

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...