:: Tadaa ::

Ada orang laie ke yang baca blog ni ? Kalau masih ada orang yang membaca ... aku dengar rasa besar hati mengucapkan terima kasih di atas kesudian kalian menyinggah walau sebentar

Disamping itu juga, ahhpening or its me actually, masih bersiaran dengan aktif tetapi telah bertukar media. Blog ini mungkin agak terpinggir dan aku kadang² pun rindu nak membebel pepanjang cam dulu

Oh yer ...


Jeng jeng jeng ...

Ini nak bagitau a few changes yang dah aku tambah dalam blog nih agar senang korang keep up ngan aku di media yang lain

Macam yang korang nampak kat sebelah kanan atas page nih

ONE : Itu fb badge untuk aku nyer baking biz ~ Oh ! Delish (sila la 'like' yer sahabat yang dikasihi ... hehehe)

TWO : Itu instagram nyer badge di mana segala update dan gambo tertera (sila la follow jika mahu)

THREE : Itu secebis gambar yang dipost ke instagram

Insya Allah ada kesempatan blog ini akan dikemaskini seperti dolu-dolu. Harap kalo sudi ikuti la di media yang telah dinyatakan ...

Thanks !

Comments

Popular posts from this blog

Amalan Mengandung

:: Lauk Senang ::

:: Siaran Tertunda ::