Entry Tak Puas Hati
Nota : "Posting ini ditulis bersama² dengan linangan ayer mata ... huhuhu" Chis ... abang aku telah berjaya membuatkan aku geram je pepagi buta. Takde apa ekceli nya ... tapi kenapa dia buleh tukar tapi aku takleh pulak? Takkan ler ada main pilih² bulu lak si Google nih ... tak adil aaa camni. Sangat memilih kasih!!! Apa ajer aku merapek nih? Sila tengok kat bawah :: dengan perasaan jeles tahap gaban :: Ini gMail abg aku Ini lak gMail aku Nampak tak perbezaan yang nyata itu??? gMail aku takleh tukar theme! Dah ler buruk koman spana ... sangat mencik. Siap dia leh print screen & email kat aku sebab aku cam tongong kata kat dia mana buleh tukau theme gMail nih Tapi abg aku pakai gMail versi Bahasa Melayu ... selected je ke ke??? Why Oh Why? Aku kena tukar bahasa gak ke? Ini betul² diskriminasi nih ... Sebagai penutup, kata² terakhir nih aku tujukan pada abang aku ... BLAH LA WEIH. Wawawa ... ko telah robek hatiku sebab aku tunggu lama gila nak donload gambo ko email tu. Da...