Posts

Showing posts with the label cute

:: Grrr Grrr Si Comey Berkata ::

Image
Ish budak monteyll nih Pesal la awok nih comey benau?  Pak sedara kat belakang tu Dia dah serabut cam Mowgli Jungle Book ~ Edisi memuji anak sendiri ~

Tenang

Image
Hari ini mak saya pegi kerja Jadi saya kena behave and be a good boy Bye Mak! Kerja dengan penuh semangat ok! Baik la nak ... ! Walaupun masih berat hati ... Tabahkan saja dong .::. Bertahan .::.

Hero ~ Part 1

Image
Aduhai ... lama betul aku tak update blog aku neh. Bersawang? Ouh tidak ... belum bersawang laie sebab aku tengok dah 2 minggu tinggal pun masih ada laie orang yang sudi nak menjengah blog aku yang seberapa nih. Trimas kepada yang sudi menyinggah ... dah singgah tu tekan2 la mana yang patut yer ... Nak citer la sket pasal aku bersalin aritu. Ekceli due aku patutnya pada 8 Dec kan ... Hari Raya Haji la tu. Kebetulan 4 Dec aku ada appointment kat sepital besar sebab masa bulan 11 aritukan aku ada masuk sepital 1 hari sebab air ketuban aku kuar. So dipendekkan ceritanya ... aku ngan Incek Jaque pegi la memenuhi appointment tu. Ingatkan sekadar chek-up biasa ler. Ye lah, aku takde rasa nak beranak ke apa pun ... suma cam biasa. Siap dah berkira2 ngan Incek Jaque dah ... lepas jer chek-up nak pie tengok Los Dan Faun. Fuh, lama sieh aku nak tengok citer nih Sampai jer turn aku (dah ler lama giler tunggu giliran ... nasib baik ler suma orang bebaik belaka) si dokter V pun check la aku. Pergh ...